Rock'n'roll


Minulle tuli heti kitaristiveljeni mieleen, kun näin tämän mallin ekaa kertaa. Malli on tarkoitettu ohuemmalle langalle, minä tein sen paksusta langasta ja kokoa reilusti. Sovittaessa totesin, että kokoa olisi saanut olla ehkä vieläkin reilummin, mutta en sitä tehdessä tajunnut, sillä pääni upposi tämän sisälle humpsis vaan.

Tässä pipo lahjan saajan, veljeni päässä. (Olen muuten kateellinen hänelle hänen hiuksistaan - minulla ohuet ja enimmäkseen suorat, hänellä paksut, luonnonkiharat ja pitkät!)

Pattern: Wurm by katushika
Yarn: Schachenmayr nomotta Extra Merino Big,  dark grey (197)
Needles: 3,5 mm & 4mm.

Kommentit

  1. Tosi hieno pipo ja näyttää sopivan hyvin saajalleen!

    VastaaPoista
  2. Komea pipo ja vielä komeampi letti :D

    VastaaPoista
  3. Hannaliini: Pipo oli tosiaan mieleinen. :)

    Emma: Letti on komea kyllä. :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista!

Suositut tekstit